درمان برای درمان سردرد به دلیل دیالیز چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان برای درمان سردرد به دلیل دیالیز چیست
tratameinto برای درمان سردرد به دلیل DiálisisUsted می تواند یک سردرد بسیار بد هر زمانی که شما بیرون بروید دیالیز چیست؟ این درایوهای شما دیوانه. آنچه که درمان گرفته شده است به تسکین سردرد خود را؟ در این مقاله، من این پیشنهاد از درمان به درمان سردرد پس از دیالیز است.
درمان برای درمان سردرد به دلیل دیالیز چیست؟
اول، شما باید مطمئن شوید که چه باعث سردرد خود را پس از دیالیز است.
یک دلیل این است چون تولید نیتروژن خود اوره خون (BUN) و دیگر مواد زائد. این است که اغلب به عنوان یک سردرد BUN اشاره شده است. به طور خلاصه، ادم مغزی است به عنوان یک نتیجه از مغز او قادر به انتشار زباله، به طور عمده BUN به همان سرعتی که بافت های بدن است. این باعث می شود مغز خود را به آب اضافی، و در نتیجه تورم. به عبارت دیگر، مغز متورم در طول دیالیز. این چیزی است که باعث سردرد خود را. این حالت معمولا چند ساعت طول می کشد پس از دیالیز یا تا زمانی که بدن خود را به حالت طبیعی دوباره.
دلایل دیگر شامل عدم تعادل بیش از حد مایع بیرون کشیدن بیش از حد سرعت سندرم، سرعت جریان خون بیش از حد بالا است.
در مرحله دوم، چه درمان برای درمان سردرد بعد از دیالیز است؟
سردرد را می توان با کشیدن یک ساعت کمتر مایعات و کاهش جریان خون کنترل می شود. همچنین، اگر دیالیز می توان کاهش داد و یا اجتناب شود، سردرد را می توان از ریشه کنترل می شود.
است یک جایگزین برای دیالیز وجود دارد؟
بله، در چین است یک درمان به نام آلودگی خون درمان که به جای خون به کلیه ها رفتار وجود دارد. پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، کلیه کارشناسان ما در بر داشت که علت ریشه ای خون بیماری های کلیوی آلوده است. اگر خون می توان تمیز، مشکل کلیه می تواند به طور چشمگیری کاهش داد. درمان آلودگی خون ترکیبی از درمان های مختلف تصفیه خون برای تصفیه خون، مانند تعویض پلاسما و hemofiltration جذب ایمنی، و غیره نه تنها مواد مولکولی کوچک است، اما مواد مولکولی نیز متوسط ​​و بزرگ می تواند در خارج از بدن تخلیه می شود. یک محیط خوب در محیط داخلی و ارائه شده است. پس از آن، برخی از داروهای چینی و حمام پا دارو، کانگ مای مخلوط، سوپ دارویی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است مورد استفاده برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، ممکن است به کاهش زمان دیالیز و یا حتی دیالیز اجتناب کنند. سردرد و سایر علائم مانند تهوع، استفراغ و فشار خون بالا می تواند به طور عمده کنترل می شود.
اگر شما هر گونه سوال و یا اطلاعات در مورد درمان ما، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا آنلاین دکتر ما مشورت یا WhatsApp: 8615732170898. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: